- ხედავთ მშვენიერ გოგონას ბართან, მიდიხართ და ეუბნებით: “მე ძალიან მდიდარი ვარ, გამომყევი ცოლად” -ეს არის პირდაპირი მარკეტინგი (Direct Marketing)
- ხედავთ მშვენიერ გოგონას ბართან, თქვენი მეგობარი მიდის და ეუბნება: “ის ძალიან მდიდარია, გაყევი მას ცოლად” – ეს არის რეკლამა (Advertising)
- ხედავთ მშვენიერ გოგონას ბართან, მიდიხართ და ართმევთ ტელეფონის ნომერს, ურეკავთ შემდეგ დღეს და ეუბნებით:
“გამარჯობა, მე ძალიან მდიდარი ვარ, გამომყევი ცოლად” – ეს არის ტელემარკეტინგი (Telemarketing)
- ხედავთ მშვენიერ გოგონას ბართან, თავს იწესრიგებთ მიდიხართ და იცნობთ მას. ართობთ მას მთელი საღამო საინტერესო საუბრებით, უსხავთ სასმელს, მანქანაში ჩაჯდომისას უღებთ კარებს და ტოვებთ სახლში და ამ დროს ეუბნებით: “სხვათა შორის მე მდიდარი ვარ, გამომყევი ცოლად” – ეს საზოგადოებრივი ურთიერთობებია (Public Relations)
- ხედავთ მშვენიერ გოგონას ბართან, ის მოდის თქვენთან და გეუბნებათ: “შენ ძალიან მდიდარი ხარ, მომიყვან ცოლად?” -ეს ბრენდის ცნობადობაა (Brand Recognition)
- ხედავთ მშვენიერ გოგონას ბართან, მიდიხართ და ეუბნებით: “მე ძალიან მდიდარი ვარ, გამომყევი ცოლად” ის კი პასუხად სილას გაწნით – ეს მომხმარებელთან უკუკავშირია (Customer Feedback)
- ხედავთ მშვენიერ გოგონას ბართან, მიდიხართ და ეუბნებით: “მე ძალიან მდიდარი ვარ, გამომყევი ცოლად” ის კი თავის ქმარს გაცნობთ – ეს მოთხოვნა და მიწოდებას შორის გარღვევაა (Demand and supply Gap)
- ხედავთ მშვენიერ გოგონას ბართან, მიდიხართ და სანამ რამეს ეტყვით, მიდის სხვა მამაკაცი და ეუბნება: “
მე ძალიან მდიდარი ვარ, გამომყევი ცოლად” გოგონა მას მიყვება – ეს არის შენს ბაზარზე არსებული კონკურენცია (Competition on your market share)
- ხედავთ მშვენიერ გოგონას ბართან, მიდიხართ და სანამ რამეს ეტყვით, მოდის თქვენი ცოლი – ეს არის ახალ ბაზრებზე შესვლის აკრძალვა (Restriction for Entering New Markets)